پروفایل
عطر با بوی چوب زنانه ; معرفی عطر های زنانه با رایحه جذاب چوب
اوژن استوار 23 مرداد 1402 32 بازدید

روایح چوبی، آرامش بخش و غنی هستند. عطرهای زنانه با رایحه چوب، لمسی از شکوه طبیعت و زیبایی‌های آن، یا رویارویی با چهره سرکش، مهار نشدنی و ناشناخته چوب در کنار وجوه انسانی، صنعتی و ماشینی دنیای مدرن، تداعی‌گر احساسیست که در بسیاری از عطرهای چوبی زنانه جریان پیدا کرده است. عطرهای چوبی برای زنان آمیزشی از طبیعت و دنیای ماشین‌ها و انسان‌ها و القاگر آرامشی لوکس و غنی است.

عطرهای چوبی زنانه یا عطرهای زنانه دارای رایحه چوب که در ترکیب آن‌ها عصاره یا روغن چوب درختان مختلف به کار رفته است، یکی از گسترده‌ترین و پرطرفدارین انواع عطر و ادکلن ها در جهان هستند. در ادامه این مقاله از ایران پرفیومز همراه ما باشید تا بهترین عطر با بوی چوب زنانه را معرفی کنیم.

 

عطر با بوی چوب زنانه

در دنیای عطرهای زنانه چوبی روغن‌هایی ارزنده‌ای به کار می‌روند، که روایح پیچیده و عمیق آن‌ها، در فضاسازی‌های ویژه، به خصوص در عطرهای نیش، بسیار چالش برانگیز و قابل توجه است. ماندگاری و پخش بوی عطر، دو موضوع مهم و حیاتی برای انتخاب و خرید عطرها در بین خانم‌های شیک‌پوش و باسلیقه است. اغلب خانم‌ها دوست دارند، یک پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران را داشته باشند. چوب صندل، یکی دیگر از پرطرفدارترین نت‌های چوبی به کار رفته در عطرهای خوشبوی زنانه است. چوب صندل ماده ای فاخر است، که در ساخت عطرهای گران قیمت بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و از رایحه‌ای خامه ای، شیری، نرم، آرام و لوکس برخوردار است.

 

بهترین عطرهای چوبی زنانه کدامند؟

خیلی از زنان و مردان عاشق بوی چوب در عطر و ادکلن خود هستند. رایحه چوب از آن رایحه‌های خاص است که در عطر و ادکلن به کار می‌رود و باعث گیرا شدن بوی بدن می‌شود. نکته جالبی که در مورد رایحه چوب وجود دارد این است که خاصیت نیروبخشی دارد و بعد از استفاده باعث شادابی و سرحالی شما خواهد شد. بوی چوب در واقع رایحه‌‌ای است که از طبیعت گرفته شده. درباره رایحه‌هایی که متاثر از طبیعت هستند، باید بگوییم که عمق بیشتری داشته و به اصطلاح شخصیتشان کامل است.
رایحه‌های چوبی معمولا بیشتر در عطر و ادکلن‌های مردانه به کار برده می‌شود. اگر جزو خانم‌هایی هستید که به این نوع عطرها علاقه دارید، همراه ما باشید تا بهترین ادکلن زنانه عطرهای چوبی زنانه را به شما معرفی کنیم.

 

عطر با بوی چوب زنانه - عطر زنانه هالووین

اگر می‌خواهید عطر هالووین را خریداری کنید باید به شما بابت این حسن سلیقه تبریک بگویم. ادکلن هالووین عطری است که به‌صورت اسپرت خانم‌ها و آقایان به‌طور هم‌زمان می‌توانند از آن بهره بگیرند. این عطر با رایحه‌ای خنک برای شما در نظر گرفته‌شده است تا در فصل بهار و تابستان بتوانید خنکای زمستان را تجربه کنید. این ادکلن در سال ۱۹۹۷ توسط کمپانی دل پوزو ساخته‌شده است. اگر بخواهیم پیرامون گروه بویایی این عطر برای شما بگوییم می‌توانیم به گل‌های شرقی اشاره‌ای داشته باشیم. ازآنجایی‌که ماندگاری آن بیشتر از ۲۴ ساعت است و از پراکندگی بسیار بالایی برخوردار است. غلظت بسیار ایده آل عطر هالووین در نوع خود بی‌نظیر است.

  1. رایحه اولیه: گل بنفشه، برگ درخت، برگ درخت نارنج موز و دریایی
  2. رایحه میانی: فلفل سیاه، بنفشه، زعفران، گل مریم، زنبق و مگنولیا
  3. رایحه پایانی: صمغ درختچه مر، وانیل، مادا گاسکار و چوب صندل

 

 ادکلن با بوی چوب- عطر زنانه هالووین

 

عطر با بوی چوب زنانه – ویکتوریا سکرت نویر تیس

ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس، عطری شیرین و بسیار ملایم است از همین رو خانم‌ها و دخترخانم‌های حساس به‌راحتی می‌توانند از آن بهره بگیرند. عطر ملایم فوق به ‌دلیل فرمولاسیون متمایزی که از آن خودکرده است برای تمام فصول شما محصولی ایده آل به شمار می‌آید. ویکتوریا سکرت زیر نظر برند ویکتوریا در سال ۲۰۱۰ توسط ایالت متحده ساخته و و به عنوان معروف ترین برند های ادکلن زنانه معروف شناخته می شود. به دلیل استفاده از عصاره‌های میوه‌ای و گل‌های خوش‌بو به‌عنوان یک عطر جادویی شناخته‌شده است. با خرید ویکتوریا می‌توانید در جشن‌ها و مهمانی‌های خود جذاب‌تر از هر زمان دیگری دلبری کنید. بوی چوب‌های جنگلی را در رایحه پایانی آن به‌راحتی تا ساعت‌ها می‌توانید استشمام کنید.

  1. رایحه اولیه: گلابی، نارنگی ماندارین، سیب سرخ و سرخالو
  2. رایحه میانی: فریزیا، مگنولیا، گل نخود، یاس وگاردنیای یاسمنی
  3. رایحه پایه: وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، مشک، لوبان و کهربا

 

عطر با بوی چوب زنانه – ویکتوریا سکرت نویر تیس

 

هنگام خرید عطر بوی چوب به دنبال چه چیزی باشید؟

به گفته نیک اسمارت، مدیر Libertine Parfumerie و مدیر عامل عطرهای چوبی Agence de Parfum، به طور معمول در ادکلن با بوی چوب باید به دنبال نت‌های خاکی مانند عنبر، سرو، نعناع هندی و چوب صندل بگردید. این‌ها بویی گرم و خشک دارند که از نت‌های چرمی و خزه‌ای تشکیل شده‌اند. یک بار که به چنین بویی را استشمام کنید و بشنوید، می‌توانید برای همیشه در خاطر خودتان آن را ذخیره کرده و دیگر انتخاب عطر برایتان راحت‌تر می‌شود.

 

سخن پایانی

چوب صندل از روایح چوبی در عطرها می‌­باشد. این رایحه جذاب به دلیل خواص بسیارش بسیار ارزشمند و محبوب است. در این مقاله به چند نمونه از عطرهایی که در ترکیب خود از این رایحه آرامش­‌بخش و گروه بویایی چوبی بهره برده‌­اند اشاره نمودیم.

 

ثبت دیدگاه