پروفایل
بادی میست چیست؟ مزایای استفاده از بادی میست وکاربرد آن
اوژن استوار 7 شهریور 1402 106 بازدید

استفاده از مواد معطر و خوشبو کننده در دنیا سابقه بسیار طولانی دارد و کمتر کسی است که در دنیا در مخالفت با بوی خوش باشد. استفاده از انواع مواد معطر باعث تغییر در خلقیات و احساسات افراد می شود. استفاده از مواد معطر با رایحه مرکبات به شما حس نشاط و سرزندگی می دهند و گل ها و گیاهان دارویی باعث افزایش حس آرامش می شوند. در ادامه این مقاله از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن همراه ما باشید تا بگوییم بادی میست چیست و چه کاربردی دارد.

 

بادی میست چیست؟

بادی‌میست‌ ها محصولی جدید هستند که نسبت به بادی اسپلش‌ها ماندگاری بیشتری داشته و در حد یک عطر و یا پرفیوم کارایی دارند. این محصولات به دلیل مقدار بالای عطر، کیفیت نوع الکل و املاحی که در آن به کار برده شده کاربرد قوی‌تر و بهتری داشته و وسعت پخش بوی آن بسیار بیشتر است. با استفاده از بادی‌میست‌ها دیگر فقدان یک عطر یا پرفیوم را احساس نکرده و پوستی خوش بو و خالی از تعرق خواهید داشت. این محصولات را می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده نمود.

بادی میست نوعی اسپری خوشبوکننده است که دست کمی از عطر و ادکلن‌ها نداشته و علاوه بر بوی خوش باعث نرمی و شادابی پوست نیز می‌شود. بادی میست‌ها یا اسپری خوشبو کننده بدن یک جزء حیاتی از لایه بندی عطر هستند. کسانی که خواستار عطری با ماندگاری طولانی مدت و داشتن احساس تازگی پس از استحمام هستند، نمی‌توانند از بادی‌میست‌ها چشم پوشی کنند. البته با توجه به محتوای رایحه، بادی‌میست‌ها ملایم‌تر، نرمتر و سبک‌تر از عطر‌ها بوده و همچنین به میزان قابل توجهی ارزان‌تر از پرفیوم‌ها هستند. این محصولات به دلیل کمک به آبرسانی پوست باید مستقیم روی پوست استفاده شوند.

 

برای خرید بادی میست صوفیان بر روی عکس کلیک کنید

 

Nafe-Bady-Mist-Sufian-2-Iranperfumes

 

روش استفاده از بادی میست ها به چه صورت است؟

بعد از استحمام بهترین زمان برای استفاده از بادی میست است. از آنجا که بادی میست به پوست آبرسانی می کند بنابراین باید مستقیم روی پوست استفاده شوند. نیازی به استفاده خیلی زیاد بادی میست روی بدنتان ندارید. قسمتهای ضربان دار مثل مچ دست ها، روی گلو ، پشت زانو با لوسیون مرطوب کنید وبادی میست اسپری کنید  ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود.

اسپری بادی میست را با فاصله مناسب از بدن اسپری کنید و صبرکنید کاملا روی بدن خشک شود سپس لباس بپوشید. با این روش ماندگاری بادی میست افزایش پیدا کرده و نیازی به استفاده مقدار زیاد روی بدنتان ندارید.بدلیل ملایم بودن این  اسپری ها برای استفاده در خانه مناسب است بنابراین قبل از رفتن به اتاق خواب هم برای این که بوی خوشی داشته باشید از بادی میست استفاده کنید. میتوانید در روز 2-3 با با فاصله زمانی مشخص از بادی مسیت استفاده نمایید تا رایحه عطر شما در تمام طول روز تازه بماند.

 

تفاوت بادی میست و بادی اسپلش

بادی میست محصولی جدیدتر نسبت به بادی اسپلش است که ماندگاری بیشتری دارد و میتوانید مثل عطر و پرفیوم از آن استفاده کنید.  بادی میست و بادی اسپلش در یک گروه قرار میگیرند و حاوی مقادیری آب و الکل هستند که باعث میشود بهتر اسپری شده و پخش شوند. 

 

مزایای استفاده از بادی میست ها

تا به اینجا متوجه شدید که بادی میست و بادی اسپلش یکی نیستند و این دو محصول باهم تفاوت‌هایی دارند. بادی میست غلیظ تر بوده و ماندگاری بیشتری دارد. علاوه بر این بادی میست ویژگی‌های مثبت دیگری هم دارا می‌باشد که از مزایا و ویژگی‌های اصلی بادی میست می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • آبرسانی پوست بدن
  • نرم کننده پوست بدن
  • طراوت و شادابی بخشیدن به پوست
  • شفاف کننده پوست
  • جلوگیری از تعریق بدن
  • خوشبو کننده

جالب است بدانید که بادی میست هم مانند عطر سه نت بویایی دارد و به مرور که روی پوست می‌ماند می‌توانید رایحه‌های مختلف را احساس کنید. برخی بادی میست‌ها هم خاصیت Shine داشته و بعد از اسپری روی بدن، اکلیل روی پوست جا می‌گذارند و باعث درخشش پوست می‌شوند. تولیدکنندگان بادی میست سعی کرده‌اند همه سلیقه‌ها را پوشش دهند و برای هر مکان و هر سلیقه‌ای رایحه‌ای وجود دارد. مثلا بوهای ملایم برای حضور در محل کار، بوی گرم و شیرین برای مهمانی‌ها و
بوی خنک و تازه برای زمانی که در حال ورزش کردن هستید، کاربرد دارد.

 

برای خرید بادی میست لاوان بر روی عکس کلیک کنید

 

1Nafe-Bady-Mist-Lavan-2-Iranperfumes

 

بادی میست را در کدام قسمت ها استفاده کنیم بهتر است!

بهترین حالت این است که آن را روی کل بدن اسپری کنید و از آنجایی که بوی آن بسیار قوی نیست، می توانید آن را با کمی آب ترکیب کرده و به بدن بزنید تا یک بوی رضایت بخش برای شما ایجاد کند. همچنین می توانید مقداری به حوله خود اسپری کنید که بوی مطبوع و خوشایند را ایجاد می کند. بالای سینه کناره های گردن و بر روی هر دو مچ قسمت های مناسبی برای اسپری کردن بادی میست است.

 

ثبت دیدگاه