پروفایل
معرفی عطر زنانه مناسب بهار و تابستان ; عطر زنانه مناسب بهار و تابستان با رایحه دلنواز
اوژن استوار 14 مرداد 1402 29 بازدید

بوی خوش بدن در فصول بهار و تابستان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. انتخاب عطر در این فصل‌ها به دلیل تبخیر شدن و تغییر شکل عطر بسیار اهمیت دارد؛ زیرا گرما باعث می‌شود بوی عطر، دیگر آن چیزی که انتظارش را داریم نباشد. بنابراین با انتخاب رایحه‌های مناسب بهار و تابستان می‌توان از این تغییرها جلوگیری کرد. بهتر است عطر‌هایی با رایحه‌های خنک انتخاب روز‌های گرم سال باشند. پیشنهاد ما برای خرید عطر برای تابستان ، معروفترین عطرهای خنک تابستانی در این پست است.

 

بررسی نت‌های بهترین عطر برای تابستان و بهار 

چه عطری برای تابستان مناسب است؟ بهترین عطر زنانه برای بهار چیست؟ برای رسیدن به این پرسش‌ها، ابتدا باید درکی عمیق از نت‌های عطر داشته باشید. اگر عاشق عطر و ادکلن باشید، می‌دانید که هر رایحه از سه نت تشکیل شده است. 
نت‌ها در واقع ترکیبات اصلی یک عطر هستند که با یکدیگر مخلوط شده و رایحه عطر را به وجود می‌آورند. بویی که در ابتدا بعد از زدن عطر استشمام می‌کنید، نت اولیه نام دارد؛ بعد از 30 دقیقه الی 1 ساعت، شما می‌توانید کم کم نت میانی را احساس کنید و در نهایت نت پایانی، همان رایحه‌ای است که روی بدن یا لباس شما باقی می‌ماند. 

 

معرفی عطر زنانه مناسب بهار و تابستان

عطر زنانه بلک اوپیوم Black Opium

خانم های جوان دیگر به دنبال رایحه های تکراری و قدیمی نیستند و دوست دارند از رایحه های که حس شور و شوق را در آن ها زنده می کند را استفاده کنند. عطر Black Opium یکی از آن عطرهای است که باعث ایجاد شور جوانی در خانم ها می شود و حس بسیار خوبی را به آن ها منتقل می کند.

عطر بلک اوپیوم دارای طعمی شیرین است که از ترکیب قهوه و وانیل به وجود آمده است و به همین خاطر دارای رایحه شیرین می باشد. همچنین رایحه تلخی که از عمق این عطر به مشام می رسد باعث ماندگاری بسیار زیاد آن می شود. اگر دنبال خاص و متفاوت بودند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما از این عطر استفاده کنید.

 

Black-Opium-Floral-Shock-Yves-Saint-Laurent-for-women-1

 

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل (chanel coco)

این محصول شنل از بهترین گزینه‌ها برای تجربه لحظاتی دل‌انگیز و عاشقانه در شب‌های بهاری است، اما همچنان استفاده از آن در روزهای فصل بهار به عنوان یک عطر بهاری هم حال‌وهوای خاص خودش را خلق می‌کند. شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی عطری با سرشت شرقی و گل‌فام است که همچون جامه‌ای هوس‌انگیز و لطیف بر تن شما می‌نشیند. اگر افشانه‌های این عطر با نقاط نبض‌تان تماس داشته باشند، ‌جلوه‌ای جذاب‌تر به خود خواهند گرفت. یکی از ویژگی‌های جالب این عطر هم این است که می‌توانید حتی از آن به‌عنوان عطر خوشبوکننده موها استفاده کنید. نت‌های آغازین این محصول تحت سیطره نارنگی ماندارین هستند، حال آن‌که در نت‌های میانی به رایحه‌های رز و یاس می‌رسیم. نت‌های پایانی هم بر مبنای رایحه مشک سفید خلق شده‌اند

 

coco-1-scaled

 

عطر زنانه برای تابستان عطر زنانه ورساچه برایت کریستال صورتی

این عطر زنانه ورساچه برایت کریستال صورتی از محصولات برند محبوب ورساچه است . این عطر ایتالیایی انتخاب سوم برای پیشنهاد های خرید ادکلن زنانه شیرین و خنک است . طبع این عطر خنک و رایحه های آن شیرین هستند . این عطر از سری عطر های کریستال روشن است که یکی از پرفروش ترین عطر های ورساچه بوده است .

نت آغازی: انار , آب , یوزو

نت میانی: تمشک , گل صدتومانی , لاله مردابی , مگنولیا

نت پایانی: چوب ماهون , مشک , کهربا

 

عطر زنانه برای تابستان عطر زنانه ورساچه برایت کریستال صورتی

 

عطر زنانه اکلت لانوین (Lanvin Eclat)

لانوین اکلت زنانه یا همان اکلت بنفش از سال 2006 تا کنون در لیست بهترین عطر زنانه مناسب تابستان قرار داشته است. این عطر خنک فرانسوی، رایحه‌ای گل‌فام و گیاهی دارد؛ از این رو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان یا دختران شاداب و جسور باشد. ترکیب رویایی مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش در لانوین اکلت، ترکیبی برنده برای یک عطر تابستانی زنانه محسوب می‌شود. آمیزه گل‌ها و گیاهان لطیف در این عطر، آن را به عطری مناسب برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده در روزهای گرم سال بدل کرده است. اگر به دنبال یک عطر تابستانی زنانه تمام عیار برای روزهای گرم سال می‌گردید و نمی‌خواهید که برای خریدتان ریسک کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما اکلت بنفش را در نظر داشته باشید.

 

عطر زنانه اکلت لانوین (Lanvin Eclat)

 

 

ثبت دیدگاه